Info

Suma podjazdów to 475715 metrów.
Więcej o mnie.

Znajomi
Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2025, Kwiecień4 - 0
- 2025, Marzec6 - 0
- 2025, Luty2 - 0
- 2025, Styczeń4 - 0
- 2024, Grudzień4 - 0
- 2024, Listopad4 - 0
- 2024, Październik12 - 0
- 2024, Wrzesień10 - 0
- 2024, Sierpień20 - 0
- 2024, Lipiec25 - 0
- 2024, Czerwiec17 - 0
- 2024, Maj22 - 0
- 2024, Kwiecień16 - 0
- 2024, Marzec12 - 0
- 2024, Luty8 - 0
- 2024, Styczeń4 - 0
- 2023, Grudzień5 - 0
- 2023, Listopad7 - 0
- 2023, Październik18 - 0
- 2023, Wrzesień29 - 0
- 2023, Sierpień24 - 0
- 2023, Lipiec20 - 0
- 2023, Czerwiec15 - 0
- 2023, Maj11 - 0
- 2023, Kwiecień11 - 0
- 2023, Marzec6 - 0
- 2023, Luty1 - 0
- 2023, Styczeń11 - 0
- 2022, Grudzień5 - 0
- 2022, Listopad10 - 0
- 2022, Październik20 - 0
- 2022, Wrzesień15 - 0
- 2022, Sierpień19 - 0
- 2022, Lipiec18 - 0
- 2022, Czerwiec20 - 0
- 2022, Maj19 - 0
- 2022, Kwiecień17 - 0
- 2022, Marzec8 - 0
- 2022, Styczeń7 - 0
- 2021, Grudzień1 - 0
- 2021, Listopad1 - 0
- 2021, Październik18 - 0
- 2021, Wrzesień17 - 0
- 2021, Sierpień18 - 0
- 2021, Lipiec23 - 0
- 2021, Czerwiec16 - 0
- 2021, Maj5 - 0
- 2021, Kwiecień5 - 0
- 2021, Marzec5 - 0
- 2021, Styczeń5 - 0
- 2020, Grudzień3 - 0
- 2020, Listopad11 - 0
- 2020, Październik9 - 0
- 2020, Wrzesień9 - 0
- 2020, Sierpień18 - 0
- 2020, Lipiec24 - 0
- 2020, Czerwiec17 - 0
- 2020, Maj19 - 0
- 2020, Kwiecień27 - 0
- 2020, Marzec17 - 0
- 2020, Luty18 - 0
- 2020, Styczeń24 - 0
- 2019, Grudzień16 - 0
- 2019, Listopad20 - 0
- 2019, Październik30 - 0
- 2019, Wrzesień27 - 0
- 2019, Sierpień32 - 0
- 2019, Lipiec26 - 0
- 2019, Czerwiec31 - 0
- 2019, Maj24 - 0
- 2019, Kwiecień21 - 0
- 2019, Marzec14 - 0
- 2019, Luty11 - 0
- 2019, Styczeń10 - 0
- 2018, Grudzień4 - 0
- 2018, Listopad16 - 0
- 2018, Październik24 - 0
- 2018, Wrzesień24 - 0
- 2018, Sierpień29 - 0
- 2018, Lipiec26 - 0
- 2018, Czerwiec27 - 0
- 2018, Maj33 - 0
- 2018, Kwiecień29 - 0
- 2018, Marzec12 - 0
- 2018, Luty3 - 0
- 2018, Styczeń10 - 0
- 2017, Grudzień14 - 0
- 2017, Listopad16 - 0
- 2017, Październik17 - 0
- 2017, Wrzesień23 - 0
- 2017, Sierpień22 - 0
- 2017, Lipiec26 - 0
- 2017, Czerwiec32 - 0
- 2017, Maj18 - 0
- 2017, Kwiecień18 - 0
- 2017, Marzec15 - 0
- 2017, Luty3 - 0
- 2016, Grudzień6 - 0
- 2016, Listopad11 - 0
- 2016, Październik21 - 2
- 2016, Wrzesień22 - 7
- 2016, Sierpień24 - 6
- 2016, Lipiec22 - 1
- 2016, Czerwiec22 - 3
- 2016, Maj27 - 1
- 2016, Kwiecień17 - 1
- 2016, Marzec19 - 1
- 2016, Luty16 - 3
- 2016, Styczeń7 - 8
- 2015, Grudzień11 - 1
- 2015, Listopad11 - 3
- 2015, Październik15 - 7
- 2015, Wrzesień18 - 5
- 2015, Sierpień25 - 8
- 2015, Lipiec17 - 6
- 2015, Czerwiec21 - 3
- 2015, Maj13 - 22
- 2015, Kwiecień12 - 2
- 2015, Marzec10 - 5
- 2015, Luty8 - 8
- 2015, Styczeń9 - 6
- 2014, Grudzień13 - 1
- 2014, Listopad4 - 0
- 2014, Październik13 - 4
- 2014, Wrzesień14 - 17
- 2014, Sierpień23 - 9
- 2014, Lipiec17 - 5
- 2014, Czerwiec15 - 7
- 2014, Maj10 - 8
- 2014, Kwiecień12 - 9
- 2014, Marzec9 - 2
- 2014, Luty9 - 5
- 2014, Styczeń8 - 5
- 2013, Grudzień12 - 4
- 2013, Listopad13 - 8
- 2013, Październik16 - 3
- 2013, Wrzesień15 - 7
- 2013, Sierpień24 - 7
- 2013, Lipiec19 - 3
- 2013, Czerwiec14 - 4
- 2013, Maj15 - 1
- 2013, Kwiecień17 - 1
- 2013, Marzec6 - 1
- 2013, Luty5 - 2
- 2013, Styczeń2 - 2
- 2012, Grudzień11 - 5
- 2012, Listopad6 - 1
- 2012, Październik10 - 4
- 2012, Wrzesień15 - 13
- 2012, Sierpień21 - 7
- 2012, Lipiec22 - 4
- 2012, Czerwiec17 - 10
- 2012, Maj17 - 15
- 2012, Kwiecień16 - 17
- 2012, Marzec14 - 9
- 2012, Luty5 - 6
- 2012, Styczeń2 - 7
- 2011, Grudzień3 - 1
- 2011, Listopad2 - 5
- 2011, Październik6 - 7
- 2011, Wrzesień6 - 9
- 2011, Sierpień10 - 8
- 2011, Lipiec3 - 4
- 2011, Czerwiec3 - 4
- 2011, Maj2 - 0
- 2011, Kwiecień1 - 2
- 2010, Czerwiec1 - 0
- 2010, Luty1 - 2
Wrzesień, 2014
Dystans całkowity: | 595.00 km (w terenie 139.00 km; 23.36%) |
Czas w ruchu: | 29:24 |
Średnia prędkość: | 20.24 km/h |
Maksymalna prędkość: | 75.00 km/h |
Suma podjazdów: | 4760 m |
Liczba aktywności: | 14 |
Średnio na aktywność: | 42.50 km i 2h 06m |
Więcej statystyk |
- DST 73.00km
- Teren 50.00km
- Czas 05:10
- VAVG 14.13km/h
- VMAX 60.00km/h
- Temperatura 26.0°C
- Podjazdy 1560m
- Sprzęt Unibike Evolution
- Aktywność Jazda na rowerze
CK Dukla Edycja 10 GIGA
Niedziela, 7 września 2014 · dodano: 07.09.2014 | Komentarze 3
Miejsce: 13/13 GM2 13/13 Nr: 73 Michał Moskwa reBike Impulse Team | reBike.pl
GOpen: 45/48 Czas:05:44:37.738 Strata: +02:21:20.606 Punkty: 353.9207
Plan na start prosty- trzymać (i nie puszczać) się koła Pani Krysi, mimo różnicy sektora, szybko udaje mi się jej siąść.
Płaska szutrówka na luzie, dużym luzie, postanawiam kawałek odjechać, gdy mam problemy na brodzie w Iwli to akurat mnie dojeżdża no i tak jedziemy asfaltem.
Podjazd na Halke 695 łatwy, ale że korek to z buta:/ na szczęście jestem bardzo świeży, więc kiedy tylko się daje to jadę z uśmiechem.
Na szczycie zaczyna się błoto, no i tak się ciągnie. Geaxy saguaro nie radzą sobie kompletnie, ciągle uślizgując i obracając mnie.
Mam spore kłopoty, ale przynajmniej jestem świeży. Pani Krysia odjeżdża, a gdy kolejny raz wywala mnie ze ścieżki, między ją a mnie wskakuje kilku kolesi, dystans między nami zwiększa się. Szczytem zjeżdżamy do szutrówki Chyrowa-Myscowa także teraz dobrze mi znany i lubiany odcinek. Cisnę, zjazd na ostro, koła ujeżdżają, ale oponowuje uff, dalej ostro przez kolejne strumyki, po prostej 40km/h, sporo mijam, przed nawrotem do Polan jestem za Panią Krysią. Mozolny podjazd, ale w sumie to staram się odpoczywać, zjazd polami kapitalny, przed końcem całe szczęście ktoś ostrzegał przed niebezpieczną koleiną.
Pani Krysia i jej cień na dziś- ja.
Lubię takie lajtowe zjazdy.
Teraz spory odcinek asfaltem do bufetu na 23km. Obsługa proponuje smarowanie łańcucha! :)
Po nim przyjemna szutrówka pnąca się lekko w górę w stronę granicy i szczytu Baranie 754mnpm. Jest czas na odnowienie znajomości, ale czuję się na tyle dobrze, że mocno przyśpieszam, mijam 4 gości na raz, mnie mija Pawełek, ale nie daje rady go utrzymać, przed Magurskim PN mijam go, jazda granicą taka sobie, coś jak na maratonie w Komańczy, kilka stromizn z buta. Po stromiznach zjazd, co ludzie sobie nie radzą, gładki, niezbyt stromy zjazd, sucho, oni zbiegają :D mijam kilka osób, po chwili mnie mija Pani Krysia chyba z mężem i jeszcze kimś.
Dalej Huta Polańska i asfaltem znów na bufet na 38km, na którym byliśmy poprzednio- ja robię tunel- ponad 40ści na liczniku;)
Jedzenie, tankowanie, smarowanie i ruszam nie czekając na Gomole. Szybko doganiam jakiegoś typka i odpoczywam za nim jakieś 10 sekund. Wyskok i daje mu zmianę 46km/h. Skręt na Olchowiec, czyli znany mi odcinek. Kończy się asfalt i szutrówką on prowadzi, szybko słabnie, wychodzę ja i urywam go.
Bufet na 43km, wylewam wodę z poprzedniego bufetu, napełniam izo, ciastko, banana i drugi do kieszeni.
Szutrówka na Tylawę ciągnie się jedzie łatwo, bo i płasko.
Teraz pamięć mi się urywa...
a już pamiętam, zatrzymuje się na posmarowanie łańcucha, mija Pani Krysia, i zaczyna się potwornie błotny odcinek.
Przeklinam:/
Przenoszę rower, ale to na nic, błotne kałuże po całości.
Wychodzę na łąkę, próbuje jechać, ale nie da się. Rower totalnie oblepiony i znacznie cięższy. Kładę się, wyjmuje błoto palcami, ależ to uwłaczające. Przez ten kilku km odcinek tracę szanse na dobre miejsce, Gomole uciekają, kolejnych dwóch kolesi mija mnie:/
Zaczynam płakać, po kilku minutach siedzenia i czyszczenia podeszw zaczynam jechać, ale to już do niczego nie podobne. Wlekę się.
Pomiar czasu, niezbyt stromy ale kilku km podjazd - dosłownie nudzi mi się, kończy się picie, jedzie się fatalnie.
Po tym cholernym podjeździe zaczyna się czerwony szlak - Beskidzki. Jest to kapitalny singiel po korzeniach i kamieniach, ale w moim stanie jedynie frustruje. Ciągłe zejścia i prowadzenie po śliskich kamieniach. Gdy próbuję je przejechać tylne koło ciągle mi ucieka, nieraz nie mogę ruszyć, uwalam się w jaja. Technicznych sekcji nie ma końca, marzę o wydostaniu się z lasu. Mam dość- jestem ujebany na maksa. Zaczyna się szybki zjazd gładkim wąwozem, gdy robi się pochyły, opony oczywiście nie utrzymują, leże, obdzieram nogę.
Kurwww... w końcu asfalt na Chyrową, ruszam od niechcenia, lekko pod wiatr, mimo to spokojnie przekraczam 40ści uuu miło, no to pochył, chwyt i cisnę 46km/h. Wody tyle co nic, rozglądam się po domach, aby gdzieś na szybko skorzystać z czyjejś studni, szybko docieram do zjazdu na boczną drogą ze strumykami po prawej. Jest wiele gospodarstw, ale żywej duszy, krowy... może wydoić mleka?:/
Pod cerkwią w Chyrowej niespodzianka- jest bufet... napełniam izo, jem banana i oblewam się cały kilkoma kubkami.
Szybko na asfalt i znów gnam 46km/h, teraz ostatni podjazd, nie jakiś straszny, no ale długi i co najgorsze, z błotnymi wąwozami na szczycie.
Marnie to idzie, momentalnie opróżniam bidon, na liczniku 66km, z trudem odliczam na palcach ile jeszcze- 67, 68, 69, 70, 71, 72, no 5 km... ale większość z góry i płaski asfalt. metry nie chcą mijać, ciągłe zerkanie na licznik, no męka na maksa- brakuje sił.
Zjazd, mijam jakąś techniczną kaleke i na asfalcie - 46 bez problemu, mijają ostatnie km, w prawo, mały podjazd już ledwo co, i w sumie odpuszczając zjeżdżam do mety.
Szkoda że pierwsze 40km pojechałem tak ładnie, by na krótkim mega błotnym odcinku zmarnować wszystko:(
To chyba ostatni start w Cyklokarpatach- z taką jazdą to nie ma sensu.
- DST 10.00km
- Teren 3.00km
- Czas 00:31
- VAVG 19.35km/h
- VMAX 60.00km/h
- Temperatura 20.0°C
- Sprzęt Unibike Evolution
- Aktywność Jazda na rowerze
Przed zawodami...
Sobota, 6 września 2014 · dodano: 06.09.2014 | Komentarze 0
...testowanie czy sztyca nie będzie się chować ani pykać.
Podjazd na Słoneczną z blata, ostro zjechany z hopami techniczny zjazd z poprzedniej edycji Boguchwała MTB na Wolańską (wąwozik już zapomniałem że taki fajny tam jest, szczególnie przy prędkości 30km/h), zjazd asfaltem 60km/h a sprinty po prostej z taką prędkością jaką osiągam na przełaji... dziwne to, dalej terenem wzdłuż torów.
Pozycja na MTB kompletnie inna, kompletnie inna jazda... szkoda że nie jeżdżę tylko na MTB:(
- DST 50.00km
- Czas 02:00
- VAVG 25.00km/h
- VMAX 75.00km/h
- Temperatura 21.0°C
- Sprzęt Cyclo CROSS!
- Aktywność Jazda na rowerze
Blat nie taki straszny
Czwartek, 4 września 2014 · dodano: 04.09.2014 | Komentarze 1
Heh, ale dystans, ale czas, ale tak wyszło naprawdę.
Po przeczytaniu:
Podczas wzębiania i wyzębiania ogniw łańcucha następuje obrót kołnierza łożyskowego wewnątrz rolki nad sworzniem łańcucha, powodując straty tarcia. Między rolką a powierzchnią nośną zębów nie powstaje żaden dodatkowy ruch poślizgowy.
Tarcie między kołnierzami łożyskowymi a sworzniami łańcucha jest stosunkoo małe, ponieważ odbywa się tylko na małych promieniach tarcia. Zależne jest od obciążenia łańcucha siłą ciągnącą oraz OD WIELKOŚCI KĄTA OBROTU OGNIW ŁAŃCUCHA.
Przykład: Łańcuch przy wyzębianiu się z zębatki 12 zębów musi obrócić się o 30*, podczas gdy przy wzębianiu się z tarczą 48 zębów tylko o 7,5*. Dlatego zębatka 12 powoduje 4-krotnie większe zużycie łańcucha w wyniku tarcia niż tarcza z 48 zębami.
Zarówno ze względu na sprawność, jak i w celu uniknięcia niepotrzebnego zużycia łańcucha, wskazane jest wybieranie możliwie dużej tarczy i zębatki.
No to koniec z jeżdżeniem z małej zębatki. Trasa: Zawisłocze, Połomia szczytem, Żarnowa, Strzyżów, Grodzisko, Zawadka, Pstrągowa.
5-cio km podjazd z Zawadki na Pstrągową tym razem mnie nie zmiażdżył, aż żałowałem że nie mam strawy i czegoś tam jeszcze do podliczania high scora na podjeździe. Gdy tylko nieco się wypłaszczało to ja blat, i o dziwo super mi się jechało, na wypłaszczeniu przed ostatnim wzniesieniem przekraczam 40km/h:D a na ostatnim wzniesieniu i tak na szczyt mam 25km/h. Teraz kapitalny zjazd, ale oczywiście gdy prędkość przekracza 69km/h to licznik zaczyna wariować, i skacze między 49 a 69.
Na dole staram się utrzymać jak najdłużej prędkość powyżej 50km/h ale nie wiem czy ze 2 minuty wytrzymałem, niby ciągle lekko w dół, ale jednak już nie ma z czego jechać, odpoczywam chwilę i jak zwykle ciągnę przez Pstrągową 40km/h. Dalej już kiepsko ze mną i po prostej jadąc na maksa osiągam jedynie 32km/h, brak mocy, ale wytrzymałość nawet jako tako.
Z taką jazdą w Dukli na Giga może być fajnie:)
Dawno nie opisywałem chorych sytuacji, spotykanych na podkarpackich szosach, ale dziś te dwie mnie przerosły.
Sytuacja1
W Żarnowej jakiś nastoletni pedał jedzie pedo-makro-fulem lewą stroną... ja rozpędzony, no nic, hamuje przed nim, zjeżdżamy się, a ten hujek zjeżdża w trawę i terepiąc się po dołkach mija mnie z prawej:D tylko spojrzałem na niego z opadniętą szczęką i pojechałem dalej:D
Sytuacja2
Zjeżdżając z górki w Nowej Wsi na Czudec na zakręcie stoi z przeciwka auto z prawym kierunkiem. Gdy jestem 300m przed nim ten cofa i wjeżdża tyłem ... na jakiś podjazd. Gdy jestem 200m przed nim widzę mknące w gore fso, tymczasem tamten już praktycznie stoi bokiem na większej połowie drogi, tamten go mija, ja dojeżdżam, pisk, wrzask, i serdeczny fakt z mojej strony jednemu i drugiemu.
Niby panowałem nad sytuacją, ale to było wkurwiające:/
- DST 42.00km
- Teren 2.00km
- Czas 01:50
- VAVG 22.91km/h
- VMAX 60.00km/h
- Temperatura 20.0°C
- Sprzęt Cyclo CROSS!
- Aktywność Jazda na rowerze
Trening? W sumie każda jazda to jakiś trening
Środa, 3 września 2014 · dodano: 03.09.2014 | Komentarze 0
Do Racławówki i powrót, Zawisłocze, Wyżne, żółty szlak terenem i powrót.